Jedna odpověď na “ZŠ a MŠ Perlička”

  1. Perlička, každý čtvrtek výuka celý den venku na výletě, každý den před obědem cca hodinu venku. Výuka v souvislostech, samostatné objevování, velká možnost zapojení rodičů. Učení na příkladech: Např. Mořští živočichové: porovnávání jejich délky měřením a kreslením na chodník před školou.) Velká podpora rodin při domácí výuce v lockdownu. Největší snahou bylo učení dětem nezprotivit, najít cestu, jak by se dítě mohlo s učivem propojit , tak, aby v tom mohlo realizovat svůj vlastní zájem. Např. (Různé kultury: Kdo má rád komix, věnoval se japonskému komixu, jiní zase pekli a vařili, někdo skládal model z lega…) Zbožňuju na tom možnost propojení z různých úhlů pohledu. Uspořádání třídy je takové, že děti sedí po skupinkách, pracují v měnících se skupinkách, často pracují na koberci nebo na chodbě. (Když potřebují dostatek prostoru.) Na druhou stranu, se může zdát jako nevýhoda: 3x týdně končí pracovní blok „povinnou“ družinou v 15:30. Není to z toho, důvodu, že by dítě „mučili v lavici“, ono to „samoobjevování“ vyžaduje dost času.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *